2009-10-09 16:18:53 Kommentarer:[1]

God eftermiddag...

Idag knäppte jag lite bilder..
Kännde att det var dags och visa lite mer av lägenheten! Kanske inte den bästa kvaliteén pga. att det är knäppt med mobilkamera. Våran kamera är på lagning, så om en månad eller så kanske jag kan bjuda på bätte kort!









Så klart att jag har en bild på hjalmar där.. Älsklingspojken!
Har två till bilder, fast ovanför sängen, som ni kan se på tidigare bild.
På ena kortet är Svea och andra kortet är från några år sedan, då de flesta
på mammas sida var i våran husvagn i edsken. Bara älskar det kortet, så fina minnen!




Sommaren 07 var jag och Tobbe i sthm bode på hotell och bara njöt, då hitta vi denna fina tavla. Men dum som vi var köpte vi aldrig någon ram till den, så den står fortfarande inplastad. Nu har vi sagt att vi ska leta på en ram så vi får upp den på väggen!  

 



Uteplatsen ser kanske inte så stor ut på denna bild. Men det är för att jag står mitt i, så den är dubbelt så stor åt andra hållet







Kommer att ta mer bilder snart igen, så fort jag får ordning på hallen (: Fast den ser ju förjävlig ut hur bra jag en får ordning på den.. Där ska det byggas om, göras klädkamare och massa annat.. Men det får ni se en annan dag! Nu ska jag gå och göra lite mat hade jag tänkt, tobbe var hungrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du har gjort:)

2009-10-09 @ 17:31:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback