2009-10-27 16:40:12 Kommentarer:[0]

Är det inte ganska surt när man sitter och ska beställa massa kläder, och vissa av kläderna inte finns förens om någon månad?! Gick in på H&M's hemsida och tänkte beställa lite träningskläder, men då jag går till kassan och ska fixa alla uppgiter och så, Nä då är det EN sak som inte finns förens i januari och det förstörde alltihopa. Det gjorde mig inte på bra humör..

Så gick in på skopunktens hemsida och kika lite, hitta väldigt mycket fina skor. Men så såg jag att dom finns tydligen här nere i halmstad, så då kan jag lika gärna åka dit (:

   






Har också fastnat i en ny serie igen.. dock tycker jag den spårat ut riktigt mycket, men hoppas verkligen dom tar tag i det.. serien heter iallafall 90210, tror det är ganska många som känner igen den och ser den..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback