2009-11-11 11:32:36 Vardagen Kommentarer:[0]
Förhoppningsvis sk ajag ta mig i kragen igen och börja skriva! Har vart fullt upp senaste veckan.
Förra veckan vann Tobbe pengar på pokern igen, så idag och i helgen ska vi åka och titta på soffa och lite små saker till hemmet :) riktigt kul!

Och denna evcka blir det massa städ och tvätt som ska fixas för till helgen kommer Tobbes föräldrar, sedan i början av december kommer Mamma, syskon och momor. och den 13dec kommer Mickan ner! KUL KUL!

Har kommit på vad jag ska önska mig i julklapp av alla nu också.. Pengar till en systemkamera! (:
Och jag vet att ni inte vill ge mig pengar, men gör ett eget prsentkort som jag sedan får när jag väl ska köpa den!

Kommer mer uppdateringar snart (:

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback