2009-11-12 12:09:12 Vardagen Kommentarer:[1]

 

Vakna för en timme sedan
, gud var så trött i morse när jag skulle ha gått upp så sov en timme extra (:
Igår natt när vi skulle släcka och sova fick jag av någon anledning ett jätte sug på att plugga, så satt mig med boken och börja skriva lite, fick lite gjort innan jag släckte lyset iallafall. Men jag lär erkänna, Historia är defenetvit inte min starka sida. Det är nå fruktansvärt svårt, och sen närman inte ens är intresserad så är det ännu jobbigare.

Igår tvätta jag det sista här hemma, bytta sängkläder m.m riktigt fint vart det! Igår när vi var ner påstan och handla lite köpte vi också en duschstång, då vi int ehar någon dörr till sovrummet har vi satt dit en stång som vi sedan satt på en gardin på, så det bara är att dra för (: Perfekt! Kommer att komma bilder om någon vecka då posten har tappat bort packetet med våran kamera i....

Planera lite med mamma igår också, dom kommer hit den 29;de och stannar tre dagar för att sedan åka till ullared, får se om jag följer med. Mickan kommer ju i december och ville också åka dit. och känns onördigt att åka dit två gånger när man knapt har pengar.. Men ja, vi får se!
Men det ska bli riktigt kul och se familjen igen, och mormor som också skulle med. Då dom kommer har det gått 2 månader sedan jag träffa dom.. Och lilla Hjalmar kommer ha blivit så stor, han fyller ju hela 4 år nästa sommar. Det får mig att undra vart tiden tog vägen?

Nej nu ska jag traska in i vardagsrummet där jag ska möblera om! (:




Miss you..


Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Jaa men visst var de !:)

2009-11-12 @ 18:19:47
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback