2009-11-28 16:43:35 Kommentarer:[0]
Gick inte och la mig och sov förens vid 4 inatt tror jag klockan var.. Ville vara vaken så länge som möjligt, då älsklingen åkte hem till sandviken imorse. Så när jag vakna vid lunch idag då var jag helt ensam, baar lilla niss esom kolla upp på mig när jag satt mig upp i sängen! Kommer bli långa veckor framöver. Men imorgon får jag besök från sandviken några dagar, alltid ett plus. Mamma, systrar, bror och mormor kommer ner och ska hälsa på. Ska bli helt underbart att få träffa dom igen. Till Hjalmar har jag och tobbe köpt en liten för julklapp. Som han ska få när han kommer hit, vi har ju inge leksaker så vi köpte ett litet paket åt honom, hoppas han blir glad! :)



Bestämmde mig sedan för att åka ner på stan, behöver nya leggings, och det var det enda jag glömde köpa!
Var och köpte ny agardiner, då det var hål i dom har nu.. Köpte också skit snygga lyktor att ha i fönstret hängandes, men dom är inte med i kassen hem. Antingen har jag lyckas glömma den någonstans, elelr så är det någon som lyckas tagit den? Sjukt drygt!!! Dom var så fina! Sen har jag köpt lite annat, Då jag inte komemr att julpynta nått här hemma så fick det iallafall bli en lila adventljustake.

Träbricka 159:-   Ljus 19:- /st    Vita stenar 25:-   - Lagerhaus


Iskuber som ser ut som små hjärtan - 49:- / Lagerhaus



Tidskriftsamlare 49:- för 2 st.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback