2009-11-22 05:15:08 Vardagen Kommentarer:[0]
Fortfarande inte lagt mig.. Gick upp kl 14 la mig igen kl 18 för att vila lite, vilket resulterade i att jag somna så klart, och tobbe väckte mig inte förens närmare 22.. så jag är riktigt pigg just nu. Ska försöka hålla mig vaken så jag somnar i bra tid kvällen som kommer. Har inte haft orken till att skriva här heller, har haft alldeles för mycket tankar i huvudet. Jag är inte den som tänker elelr funderar allt för mycket, så när jag väl gör det, så kommer allt på en gång.. Nog därför jag vart så trött idag. Imorgon är det söndag, slut på denna vecka också, det går så fort.. På lördag åker tobbe hem och jag blir ensam här nere, inte kul! Det enda posetiva är att jag får lite sällskap under vissa dagar.. men dom där elva dagarna jag får vara ensam kommer vara väldigt långa lär jag säga! 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback