2009-11-29 14:36:31 Vardagen Kommentarer:[0]
Känns inte alls som om att julen närmar sig. Inget snö och inge julmys med familjen. Men ikväll kommer mamma, syskonen och mormor, då blir dte nog lite julmys! Gud så jag längtar, bara tanken på att dom sitte ri bilen på bäg hit nu får mig att le! Det är städat och fint här hemma. Inta alls mycket kvar att göra, har tillochmed gått upp och tvättat imorse. Ska bara bädda rent, diska lite och damsuga :) Skönt när det inte är så mycket att städa! Igår gick jag in och la mig i sängen runt 22-tiden men somna inte förens närmare 01. Läskigt och sova själv ju! Nisse saknar också tobbe, han går in i sovrummet och sover på hans sida av sängen fast jag sitter i vardagsrummet.

Igår kika jag igenom dom kartonger som är kvar i lägenheten (julsakerna) skulle ju ha packat upp dom, men har ju ångrat mig ang. julpynt! Men hitta Nisses rosett han hade förra julen :) Så söt min lilla kille!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback