2009-11-19 18:25:21 Vardagen Kommentarer:[1]
Så skönt att ha en ny soffa. Nu hoppas jag att tobbes kompis som var sugen på våran gammla kommer imorgon och hämtar den så man kan få ordning på vardagsrummet! Och jag har fått sätta högtalarna på denna dator nu, så himla skönt och slippa sitta med hörlurar. Innan har vi haft dom på tv;n men eftersom vi nu har ställt tvn på byrån så finns det ingen plats. Nus ka vi strax åka iväg till netto och handla gott till ikväll, tobbe ska sattsa på pokern ikväll igen, så vi komemr bli vakna länga denna kväll/natt. Gick någon film på 2;an kl 22.30 också som är jag är sugen på att se. Och vet ni vem som paxat schäslongen på soffan? Jo NISSE! haha söt hunden.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo, det kan man ju göra.. men det är så stor plats på golvet. Nästan en meter. Så jag känner att jag behöver fylla ut det med något. ^^

2009-11-21 @ 16:47:48
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback