2009-05-05 12:47:29 Vardagen Kommentarer:[0]


Namn: Sofia
Födelsedag: 17 Juli
Hemstad: Sandviken
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Röd
Längd: 170 tror jagHögerhänt/vänsterhänt: Höger
Värsta ovanor: Sova länge
Stjärntecken: Kräftan
Skostorlek: 37-38
Är dina föräldrar skilda: Dom har aldrig varit gifta. och nej dom bor inte tlsm heller.
Skor idag: gympa dojjor
Svagheter: hatar att städa
Rädslor: Höjd!
Mål för året: Försöka få mig ett jobb!
Mest använda fras på msn: Okej
Det första du tänker på när du vaknar: Vad är klockan?
Bästa kännetecken: långt rött hår ;D

Favorit;
Färg : Rosa, svart och brun
Mat: Taco, spagetti och köttfärsås och egen gjord pizza :)
Sport: Snowboard och Hund. (Dock länge sedan man åkte på brädan)
Djur: Hund
Glass: magnum
Affär: Gina Tricot
Sallad: Kycklingsallad
Skådespelare:
Låt: James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken Strings
Nummer: 4
Årstid: Sommaren
Parfym: Christina
Kroppsdel på motsatta könet : Allt..

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor: Ekonom!
Hur vill du dö: aldrig.
Vem av dina vänner är mest lik dig: ingen.
Vem är mest högljudd: Madde eller Marie ;D
Vem får dig mest att skratta: Dom flesta..
Vem är blygast: Ingen?
När grät du mest: när jag är ensam och får upp onda tankar i huvudet
Bästa känslan: Lycka och glödje
Värsta känslan: Förlora någon, smärtan.
Vart vill du bo i framtiden: I hus med familjen :)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Mina höfter tack.
Hur länge tror du att du kommer leva: Länge. Länge leve Sofia

Har du någonsin;
Varit kär: I min sambo :)
Moonat nån: nej!
Blivit dissad: Nej
Rymt hemifrån: Flera gånger
Föreställt dig ditt ragg naken: Ja vem gör inte det?
Skolkat: jag ''sov'' genom hela min gymnasie tid..
Tänkt på självmord: Ja någon gånga har det vell hänt. Fast det gör vell dom flesta?
Sovit utomhus: ja
Gråtit i skolan: ja
Velat bli modell: Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Hm, minnen.. :P
Sett en död människa: Nej, om film inte räknas?
Druckit alkohol: Yes.
Använt droger: Nej, kommer aldrig hända.
Ätit sushi: Nej, men ska testa i sommar, vegetarisk!
Varit på scen: aldrig
Snattat: Ja, jag har vell kanske försökt EN gång, men aldrig mer.
Retats: ja
Blivit nerslagen: nej


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback