2009-05-06 18:08:10 Vardagen Kommentarer:[0]
Jag vet inte varför, men på senaste tiden har du gjort mig fundersam..
har jag gjort nått fel?
För du säger inte sanningen.. Jag vet. 
Jag vill bara att du ska ta första steget.
Men du ska inte ta det förens du själv känner för det.
Och jag kan inte förstå varför.. Jag finns här.

Idag fick jag ett bra samtal, eller ja. Jag svarade inte. men ska ringa imorgon! Hoppas Hoppas!
Då kanske det blir gävle?
Då kommer jag iallafall från Sandviken..
Och det är det jag vill, jag trivs, Ja det gör jag.
Men det är för trångt. Jag behöver komma ut för att inte stänga in mig mer.
Och det är inge långt från mina vänner...
Får se hur det blir med halmstad, Jag blir jätte glad för Tobbes skull om han kommer in.
Men han är ju osäker.. och jag tar just nu hälldre den säkra vägen.
Och det är ju inte förens i höst.. allt kan ändras innan dess...

Nu ska jag sätta på en film och mysa ner i soffan..
Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa.. - Om jag kunde drömma.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback