2009-05-19 13:33:22 Vardagen Kommentarer:[0]

Mickan... förlåt ;) Ska ta och rycka upp mig... haha! fast idag har jag tvättdag. men säg till så kan vi hitta på nått :)
Jag är redo för promenader varje dag finns jag här för det :)


Jag är verkligen fast i denna saga.. vet att många inte förstår det, sammtidigt som det finns dom som förstår det :)
på ett sätt ångrar jag nästan att jag läste dom dr böckerna!
dom har fått mig att bli helt fast.

Måndagen erbjöd inte allt för mycket.. var i gävle med Madde och fixa lite. Kolla på klänning som jag ska ha på Amandas student. sne var det bara att fara hem och fixa mat och sy Alice löshår..
Sen senare på kvällen cykla jag till Mormor och fika och fixa håret på Alice..

efter mat och tv-spalndet här hemma, satt vi på en film.. riktigt bra var den.
just nu orkar jag inte kolla vad den heter :P Sitte rså skönt i soffan. Haha! snacka om bekväm.

Och till er som skriver sms. jag kan inte svara.. Jag har inge pengar på telefonen just nu.
Ibalnd kan jag svara om Tobbe är i närheten.. :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback