2009-05-04 16:58:02 Foto Kommentarer:[0]
Ja det har gått från Regn till Sol hela dagen.. Väldigt konstigt väder lär jag säga..
Jag och Emma tog oss iallfall ut till högbo för en runda där. emma vilel springa så jag hängde på, Några meter, sen fick det bli rask promenad och jogging när jag orka.
Väldigt dålig kondition, men vad hade jag trott då? Man får ju ta och börja någonstans :)
Hade ju vart bäst om man hitta en normal lång stig i närheten här. slipp ata sig så långtt för att komma ut..
Dock känns det underbart nu efteråt. känns att jag har rört på mig.. :)

Har ätit lite mat, fiskbullar och potatismos. Och nu sk ajag ta och byta om och fixa håret för att sedan dra ner på stan för en fika med marie :) Madde jobbar så vi tänkte ge henne lite sällskap :) Så får vi se vad som händer sen :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback