2009-05-08 23:20:17 Vardagen Kommentarer:[1]
Vet att många frågat vilket program jag använder när jag gör bloggar...
Jag anväder flera program, Så som Paint, paint.net OCH Detta !

Den kan vara klurigt i början om hur man ska göra..
Men om man sitte rett tag så är dte lätt att lära sig, Och väldigt roligt.
Jag ska ta och nämna det också att detta program vart jag
själv tipsad av, från denna gulliga tjej - Desirée

Så nu är det bara för er att gå in på den sidan och leka av er med era fantasier :)

Kommentarer
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

jaa visst är det programmet bra ! ;D din design är ju super snygg nu ju ! Pussis

2009-05-10 @ 11:00:09
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback