2009-05-28 10:26:31 Vardagen Kommentarer:[1]
Ja nu är det mycket twilight, men om ni inte vill läsa, så läs inte ;D
Jag skriver mest ner det här för att ha det sparat och för att mina vänner som är intresserad ska se :)

Igår var det meningen att jag, sanna och emma skulle gå på bio, men när vi kommer fram till kassan och ska köpa biljetter har filmen redan börjat? haha ... vi hade kollat på fel tid!
Så det var bara att köra hem, planra att ta oss ut på kharma, men både jag och emma tröttna när det sedan helt plötsligt vart svart ute, och regnet öste ner och det börja blåsa... Så vi hållde oss inne :)

Tidig kväll och tidig morgon... börjar arta sig med tiderna nu.. Bra bra!


kan det inte bara vara tisdag? jag vill ha det ljusa inom räckhåll...

Kommentarer
Postat av: Katarina

är de ditt barn?

2009-05-28 @ 11:31:27
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback