2009-05-06 21:31:42 Vardagen Kommentarer:[0]
Idag har jag umgåtts lite med Marie.. Vart ner och heja på Madde på stan en stund också, alltid trevligt att träffa henne, fast man inte gör det så ofta..
Just nu är den en stor nola i huvudet på mig, vet inte vad jag ska skriva..
Kan ju blir tråkigt om jag bara babblar upp vad jag gjort och ska göra..
Fast ja, just nu sitter jag och kollar gray´s.. Sen tänkte jag ta en promenad till stan och hämta mitt vin och mysbyxor hemma hos Mickan.. Får se om den promenaden blir av eller inte... Jag skulle vilja.
Blir lite piggare till spökjakten, beroende på när vi skulle på den? Frejja har inte ringt en..
Denna gång ska vi till Lingbo, ett gammalt mentalsjukhus!
Ja, jag vet inte ens om jag kommer våga gå ut från bilen..
Nej nu ska jag ta och läsa några sidor ur boken :)



Nisse - 090503 - Foto; Sofia Forslund

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback