2009-05-17 18:43:18 Vardagen Kommentarer:[1]
Böckerna är slut.. Varför?
De enda som går i mina tankar är sagan. den underbara sagan. jag vill leva i den!
Sagan är farlig att läsa, beroende framkallande!
jag varnar er! :)

vad ska jag göra nu?
funderar om jag ska vara en helt absolut stor nörd, och kolla på twilight?
Ska också fixa med alice hår. Ska sy det så hon kan sätta i det imorgon :)
Hon kommer bli så fin så :)

Skulle går och fixa med en ska i köket, då jag nyss torkat en fläck  på golvet, så klart halkar jag på det blöta hamnar på rygg och slår i armen, handen, benet och rupman.. ONT! hur klumpig får man vara?

Kommentarer
Postat av: sanna

hej, då kan jag få tillbaka boken, de är någon annan som vill åna den nu :)

2009-05-18 @ 09:35:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback