2009-05-24 02:07:03 Vardagen Kommentarer:[0]
Marie hade 21års fest idag, jag kännde inte alls för att ta till flaskan, så jag gick dit och sa grattis, åt lite smörgåstårta umgicks lite, sen drog jag hemmåt.
Var så trött efter att ha vart barnvakt åt hjalmar go pojken, iallfall nu när man ha vät på dygnet, har ju börjat vara vaken natte tid. :/ Trodde det skulle ändras då jag strunta att ta en tupplur på dagen.. men jag sitter fortfarande här. jag förstår inte att det ska vara så svårt att bara gå och lägga mig?
har vell för mycket tankar om det. hur vill jag ha det?
kommer jag ångra mig? jag fick höra idag ocks från en erfaren tjej, att jag inte ska tänka på det så mycket. 
men lätt? haha!
Jag håller själv med, men jag tänker alltid för mycket så tillslut blir allt med det att göra negativt.
kan någon ge mig massa posetiva tankar? 

Vi var som sagt barnvakt åt hjalmar.. var till Tobbes föräldrar och grilla med dom igår kväll, och idag var vi till mormor och åt lunch.. Perfekt och slippa göra nå mat när vi hade Hjalmar :) När vi sedan åkte hem med han, stod hans fyrhjuling och väntade... han vart nervös och visste inte alls vart han skulle ta vägen. trodde först att han inte skulle våga åka på den.. men efter ett varv runt några hus vägra han gå av den istället :)

Sedan tog vi cyklarna och åkte förbi Tobbes föräldrar på hemvägen, var meningen att Tobbe bara skulle in och hämta lite öl till kvällen, men medans han gjorde dte fastna jag i trädgården med mamma hans och rensa i rabatterna.. Att det kan vara så kul? kanske för man aldrig annars gör det...
Men ska nog dit någon mer dag och hjälpa till :) Kul när någonting uppskattas :)
Sen hem och slappa lite framför en film iväntan på samtal från Madde.. När hon väl kom tog vi oss ner på stan till Mickan och fixa håret.. sen till marie :)

Nu har jag nyss suttit och kolla runt på "mitt hemliga uppdrag" (dock vet några av mina vänner om det)
Negativt posetivt negativt posetivt?
Vilka ska man välja, vart ska jag välja, vilken ska jag välja, och när?


Såg för ett tag sedan att Desirée ligge rpå förlossningen nu också..
Hoppas allt går bra för dig, och lycka till!!


Nu kanske det är dags att sova.. innan nisse blir på bushumör :)
Gonatt!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback