2009-05-12 19:27:06 Vardagen Kommentarer:[1]

Jaa, jag börjar bli väldigt stålt över mig själv faktiskt.
Följde med emma nu på kvällskvisten och tog en jogging/promenad tur runt sjön i högbo, 3,7km.

Imorgon blir det en dag på sjukhuset.. så beroende på när jag kommer hem å blir det vell en kvällspromenad. Madde hämtar upp mig vid 07;00 så, jag tänker ju inte direkt kliva upp tidigare för att gå på morgonen. nej tack! :P
Ska ta med mig boken jag läser nu, så har jag nått att göra dom timmarna vi får vänta :)

Nu ska jag ta och hoppas in i duschen och sen göra nått att äta :)


Kommentarer
Postat av: sofia

vad ska du göra på sjukhuset??

2009-05-13 @ 15:45:19
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback