2009-05-05 17:49:30 Vardagen Kommentarer:[2]

Nisse ligger här bredvid mig och sover...  Jag sitter och lyssnar på musik i min ensamhet. Tobbe fick gå till sina föräldrar själv, jag ska snart till marie i vallhov för lite film tittning och sen ut i skogen och leta spöken ...

Har suttit i min ensamhet och tänkt väldigt mycket. Tänker ju inte skriva allt här, men mina tankar snurrar fram och tillbaka. vad vill jag... allt är fån dag till dag..
Kan man lite på alla? kan man lita på dom närmaste?
Jag har alltid haft det jätte svårt att lite på folk, därför inte blivit för fäst vid dom.
Det värsta jag vet är att när folk ljuger, fast det är en lite grej.
Ja jag vet, jag kan ljuga själv ibland. men det händer aldrig bland kompisar..
Utan mer för min älskade mamma, då jag inte alls har någon lust att prata om själva saken eller inte vill berätta sanningen. Vad gör man då?
Någon som har ett svar på det?

Alla snackar kärlek, Vad är kärlek säger vissa..
Du vet vad det är när du ser den.. För mig har det alltid varit så.
Alltid är ganska dumt att säga, har hänt två gånger.
och det finns alltid någon till oss alla.
sluta leta.. låt det komma. sluta vara så kräsna..
Och sluta ljug för dig själv.
Kom inte och säg att du är redo för barn m.m om du håller på som du gör.
jag vart besviken på att höra det. du sjönk ner till marken i min ögon.
hoppas du kan välja bland alla dom flickorna du träffar 7 gånger i veckan..

jag bryr mig inte om dig längre..
Du finns där, för vi har några fina minnen, men sen när man får veta vad du sagt och gjort.  
mår jag dåligt.. jag blir ledssen. hur kan en person ha så mycket inverkan på andra?
genom att snacka så mycket skit?
Att du ens har kompisar kvar är en väldigt konstig sak.



jag har fötterna på jorden - Den finaste kommentaren jag hört. det värmer!


Just idag, känner jag att jag bara vill flyga iväg.. känna mig fri som en fågel. slippa alla bekymmer.

Jag tänker heller inte vara någon Cheerleader längre.. Mickan och jag hoppar av!
Töntigt jag vet. men jag klarar inte av henne!
Vill inte se henne!


Nu fick jag lite skrivet.. jag behövde det.. Nu får ni tycka vad ni vill om detta inlägg..
för just nu behövde jag få det ur mig.


Kommentarer
Postat av: Madde

De är bra att du skriver vad du känner osv:) Alltid skönt att få lätta på hjärtat lite även om man inte få några bra svar tillbaka. Jag tycker du är stark och du ska stå på dig!

2009-05-05 @ 18:11:13
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/
Postat av: sofia

kom hit och hälsa på istället!! :)

2009-05-06 @ 13:04:04
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback