2009-05-09 12:13:41 Vardagen Kommentarer:[1]
Vakna för någon timme sedan, gud så trött jag är.. Somna inte förens vid 4 igår?
Jag och Emma åkte till statoil vid halv 3 på natten/morgonen och
märker när vi börjar närma oss hemma att är bensinen helt slut.. 
Vi satt som två stela pinnar av rädsla att bilen skulle stanna..
Till slut åker vi hem och lämnar bilen, tar den andra bilen och skjutsar hem mig!
Det släppte en sten från kroppen när vi stod på parkeringen..

Nu ska jag ta och fixa iordning mig, ska ta en promenad med Emma.
Denna gång blir det inte högbo, utan pensionärstigen.. 
Vi tar nog en promenad förbi stallet, där det är hoppning.. :)

Nu blir det till att fixa sig!

Kommentarer
Postat av: ´malin

Hur mkt kostar en volymtång i affären? Hittade en sida på internet där en sådan kostar 440 eller nått. plus fri frakt :D

2009-05-09 @ 13:29:30
URL: http://malling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback