2009-05-05 13:24:19 Vardagen Kommentarer:[0]
Gått och burrigt ute, Nu skulle jag vilja ha en öppen spis här nu, med massa filtar och kuddar, med en bra bok att läsa! JA TACK!

Men nu var det så att vi inte har någon sådan, så vi ska först ta en promenad hem till Tobbes föräldrar, umgås lite där..
Sen på vägen hem ska jag förbi Marie och hämta en bok, som jag sedan ska hem och läsa med massa tända ljus :)
Hoppas tobbe kan kolla på tv tyst bara ;D haha! det är lite jobbigt med att bo i en etta, man får aldrig vara ensam, fast jag är egentligen inte den där personen som behöver vara ensam. Men som nu skulle jag vilja ligga och läsa en bok med massa ljus och så.. för om han har tv;n på kan jag inte koncentrera mig.. har väldigt svårt för det..
Oj vilket babbel det vart nu... Men ni förstår.

Nej nu ska vi göra iordning och dra oss snart... ska äta lite först!
ps. Kan ni ringa, jag blir less snart när man inte ens hör från er, om man fått det eller inte. ds.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback