2009-05-15 19:15:39 Vardagen Kommentarer:[2]
Jga ar inte skrivit på ett tag. har haft fullt upp i min bok värld.
Plus att älsklingen har vart bort anågra dagar och haft datorn med sig.

Eftersom jag fastnat så mycket för filmen twilight så bestämmde jag mig för att testa på böckerna också.
Jag är inte den som tycker om att läsa, har aldrig vart sådan.
Bara när det är nått jag fastnar för och tycker är intressant.
Eftersom jag hade sett filmen så pass många gånger så strunta jag i första boken.
Jag är redan på den sista och jagbörja läsa häromdagen. Både skratt och tårar!
jag vill leva i den där bersättelsen.

För den som är intresserad av böckerna, så är det Stephenie Meyer som skrivit dom
Och dom fyra biktitlarna;
- Om jag kunde drömma
- När jag hör din röst
- Ljudet av ditt hjärta
- Så länge vi båda andas

Helt fantastiska böcker. jag är såld! jag vill bara inte att dom ska ta slut!


Och för dom nyfikna har jag gått ner 2,4kg på en vecka nu.. bra bra!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vad härligt med viktnedgången bruden:D Bra jobbat:)

2009-05-15 @ 20:01:15
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja men kroppen måste ju få vila också annars händer de ingenting så men de här kommer du ju hålla i de tror jag:D För min del går de inge vidare alls faktiskt men som sagt nya tag väntar efter löning så får se efter de:D

2009-05-16 @ 19:23:49
URL: http://mm

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback