2009-05-08 23:03:27 Vardagen Kommentarer:[0]
Just nu, för tillfället.. Känns det som om jag har "lyckats" med bloggen..
Färgerna är sköna... Så nu får den nog vara sådär ett tag :)

Idag har vi vart till älsklingen Mormor och ätit en god lunch.. Potatis och nå kött!
Fick vaniljglass med jordgubbar till efterätt! Mums!
Efteråt vart jag seg, men efter en timme kom Emma och hämta mig för en promenad på 3,7km
Känns så bra efter den där promenaden! en varje dag nu...  79,6

Sen var det bara hem och lägga sig i soffan för att kolla på en film
medans älsklingen satt och spela lite poker..
Efter filmen var slut, så var det tydligen hockey på tvn, så det fick bli datorn för mig..
Men det gör inte mig någonting.. Jag fick ju till min blogg :)
Vid 20 då Hockeyn börja, fick jag göra i ordning lite mat.. Spagetti med musslor och tomat :)
Tobbe gjorde det sista, det är ju faktiskt han som är kock i denna familj!

Nu ska jag strax stänga av denna dumburk tror jag, vet inte om vi kanske
ska se på film eller om vi tittar på nån film som finns på datorn..
inte riktigt bestämmt ännu..

inte du och jag, VI!


Satt och kolla lite bilder och hitta denna bild från förra sommaren..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback