2009-05-08 11:23:49 Vardagen Kommentarer:[1]
Har fortfarande inte ens läst en rad i boken..
Jag får ingen ro, så igår bad jag tobbe ladda ner ljudboken, MEN.. så självklart har min mp3 slutat fungerat :/
Men jag får vell sita vid datorn eller nått då, drygt, för utagit till hörlurarna är glappt, så om man inte håller i sladden, så hör jag bara i ett öra...

Jag har sovit jätte dåligt nu på morgonen.. vet inte vad det kan bero på, men till slut tog jag mig upp, och fick en överraskning på telefonen.. Kan tyvärr inget säga här förens det är klart :) Men det är en bra sak!
Har ätit en banan till frukost.. Kl 13, ska vi hem till Tobbes Mormor och äta.. Får se vad det bjuds på där hemma :)

KL 16.. Ska jag följa med, eller stanna hemma?
Mickan, madde och josse ska hem till några i torsåker och spela brännboll.. och dricka lite gott...
Men av någon anledning känner jag bara för att vara hemma..Kalla mig tråkig.

Jag börjar kännam mig deprimerad.. Ska man behöva ha pengar till allt, bara för att ha roligt?
Och varför skulel dom sno min cykel som jag älskade så mycket? Nu när det blir sommar och allt..
Jag måste köpa mig en ny, men för vilka pengar då? Pengar Pengar Pengar..
Jag orkar snart inte höra det ordet mer.. För det kan verkligen förstöra för en.
Just nu känner jag mig mer en fattig. Jag vill slippa känna mig bunden till pengar. men hur gör man det?
Jag vill bli rik..


Igår vart det promenad igen. Tror jag ska börja skriva upp när jag går, så jag har lite koll..
Det vart runt sjön, och den slingar är 3,7km..
 Vi skulle ha vart ut idag, men vart riktigt sent för oss igår.. och tror inte emma hade någon bil heller..
Men Får se, kanske blir en runda ikväll istället :)

I sommar har jag planerat att jag ska ta en sväng upp till Piteå också... Hälsa på min underbaraste vänn.. Sofia!
Hon är den som flyttat härifrån för ett tag sedan, men som jag endå på nått sätt lyckas hållt kontakten med, Hennes förtjänst kanske :) Men gud så jag saknar den människan, När vi väl hörs, kan vi sitta i timmar och prata om divers saker, och om ALLT, mellan himmel och jord. Fast vi inte pratar allt för ofta så känns det som om vi känner varandra utan och innan endå.. Har så många fina och bra minnen med den underbara tjejen..  You Rock My World! ;D
Så... I sommar SKA jag upp till min kära kompis och hälsa på, En hel vecka ska jag fanimej vara där!
Ska tvinga med mig Frejja och Niklas också, och Kanske Hillberg Sofia? :)  Weeeeei!

Nej Nu får det vara nog med skrivandet, nu sk ajag nog ta och hoppa in i duschen och göra mig lite klar för middag :)

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaaaaaa bra!! kom kom kom PUSS

2009-05-08 @ 14:55:50
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback