2009-03-24 11:46:12 Vardagen Kommentarer:[3]
Gick upp vid 10,00 då kl ringde.. känner mig så duktig för jag har verkligen börjar vänt på dyngnet, och det behövs, för nästa vecka börjar pluggandet! det ska bli så skönt att få komma igång med det. På tal om pluggandet, måste jag förbi komvux för att titta när dom har sommarlov, så jag kan söka bidrag. för tydligen har dom inte sommarlov dom datum dom skrev till mig :S väldigt konstigt.
Fint väder är dte idag också, fast det blåste rätt rejält! Nisse tyckte inte alls om det..



Nu blir det till att fixa lite och sedan blir det stan, ska ner och se hur det är med en lägenhet bredvid min vänn mickan, det ska tydligen finnas en ledig två:a där, och det hoppas jag verkligen att det ska göra, för nu behövs det! vi hörs sötisar!

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Får hålla tummarna att ni kan få den tvåan då:D

2009-03-24 @ 12:00:29
URL: http://nogg.se/madeleneeriksson
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

det är bra ! någon måste ju vara lite klimatsmart och göra något :)



Vad är det för lägenhet ni ska kika på nu då?:) det finns väl tvåor på Alloktons hemsida tror jag , de är de som vi ska hyra igenom :) sedan hade gästrike fastigehter lite tvåor inne nyligen ialalfall fast de verkar vara lite konstiga - inte riktigt bry sig om sina kunder så tycker ni ska prova med allokton :)

2009-03-24 @ 13:50:18
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

Jaaha vilka är det som hyr ut ovanför där då?:) vi kommer ju bo i huset bredvid ovanför handelsbanken typ fast åt intersport hållet - så svårt att förklara :P Men åh det var ju ändå rätt bra, våran ligger på 83 kvadrat och har då ingen öppenspis och den kostar 5700! Jo jag förstår man vill ju vara säker liksom :/



Joo vi tänkte ju hyra av de men de är ju skit otrevliga på telefon och alla möjligt sen vet jag massa andra som också haft problem med de , fått bott i vattenskadade lägenheter osv - helt sjukt !



jaa men ta och gör de , de är iallafall trevliga när vi pratat med de :) Kramis

2009-03-24 @ 15:42:59
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback