2009-03-20 12:06:43 Vardagen Kommentarer:[1]
Namn: Sofia Forslund
Ålder: 20, fyller 21 i år
Gör: Börjar plugga 1 April
Bloggar om: Det som faller mig för stunden, allt från hundar och samboliv till mina helt egna tankar och funderingar.
Bor: Sandviken
Äter helst:
Hemmagjord pizza!
Dricker helst: vatten och cola
Intresserad av: Mitt stora intresse i livet är Hundar.. Tycker om att laga mat och umgås med vännerna..
Civilstatus: Sambo
Familj: Min familj består av Tobias.  ( Mamma, Petter, Alice, Stina och Hjalmar. Pappa, Maja och Sebastian)
Läser helst:
Tycker om att läsa, men händer inte allt för ofta nu förtiden..
favoriter är alla slags biografier, gillar även tidningar framföralllt om inredning
Ser helst på: Desperate house wives och Gossip girl
Lyssnar helst på
: Just nu lyssnar jag mycket blandat på musik.. mycket pop, dans musik. I like!
Favoritbloggar: desireej , Blondstar  ,   Anne  ,  Johanna

Kommentarer
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

naaw vad gullig du är , jag läser din blogg varje dag jag med ;D

2009-03-21 @ 11:40:28
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback