2009-03-24 01:42:26 Vardagen Kommentarer:[0]
Det är vad jag är nu!   .. har suttit och fixat med kusins blogg! det går sådär.. får hoppas hon är nöjd imorgon, annars var det bara att börja om :)  Har suttit ett tag nu så datorn bränner på mina bara ben! Imorgon sk ajag upp, iväg och sola, sedan blir det stan för att träffa mickan, ska ner och prata med "tanten" om en lägenhet.. Hoppas hoppas hoppas! Det behövs! Just nu bor vi två i en 1:a på 32kvm.. och det är väldigt svårt att få plats, med alla mina skor och kläder.. jag är van att ha en jätte byrå och två egna garderober.. nu har jag en garderob (liten) en halv byrå och lite låder i garderoben!! inte bra inte bra.. Och alla skorna ligger slängde på hela golvet! Ge oss en bra och billig 2:a så blir jag glad :) Nu ska älsk ut med Nisse en sista gång sedan blir det läggdags, kanske mys till en liten kort film! :)

Godnatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback