2009-03-18 09:50:30 Vardagen Kommentarer:[2]
Vakna för en timme sedan, och det var underbart väder ute!
då blir man pigg och glad! :)
Funderar faktiskt på om jag ska orka ta mig till att gå en lång promenad..
Skulle vara bra, men jag är ju förkyld, är det bra eller dåligt att gå då?

Satt och kolla lite lägenheter igår, hitta en riktigt fin en, som jag är fast i .
vill verkligen HA den! Men vi får vänta lite och se hur det blir med jobb för Tobbe..
Känns lite trångt här nu.. i en etta på 32kvm. Haha!
Men det funkar en så länge, men känns som attd et är dags att säga
upp denna också och fixa nått större.. Vill också hamna på backen, med uteplats.
det är nästan som ett MÅSTE för mig!
Leta leta leta...



Mickan, Jag och Sanna - 14/3

Kommentarer
Postat av: Anonym

halllååå! du, vilken tid skulle man till komvux imorgon?! jag minns inte :)

/martina

2009-03-18 @ 10:41:48
URL: http://supermarryo.blogspot.com
Postat av: Anonym

okej, ja men då går jag dit tills dess då :)

2009-03-18 @ 11:33:34
URL: http://supermarryo.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback