2009-03-09 21:13:24 Vardagen Kommentarer:[0]
Madde kom förbi och umgicks idag, jätte kul!
Tog en promenad till stan fixa lite äreenden, så
imorgon har jag tid igen på ungdomsmottagningen.
Denna gång åke rjag dit med Madde, så ingen fara att
jag inte kommer upp :P

Sedan blir det hem och måla och fixa, sedan kommer det en som ska kolla lägenheten.
och efter allt ståhej åker vi nog till högbo och tar en promenad. :)
Vi ska också förbi Ams imorgon och fixa biljetter, vi tänkte faktiskt ta oss till arlanda
och söka jobb, dom har rekrytering där på onsdag :)

Skulle lägga mig och kolla film tidigare idag, men av någon anledning somna jag, i 3 timmar!
kommer ju aldrig kunan somna inatt :(

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback