2009-03-28 19:10:57 Vardagen Kommentarer:[1]
Usch. länge sedan man parta så här mycket, och det märks! Men.. efter denna dag dröjjer det nog ett bra tag till nästa gång.. för på onsdag börjar jag plugga! Äntligen Har precis hållt på städat här hemma.. såg ut och vara hur mycket som hällst och städa, men det gick väldigt fort och städa :) så dte var skönt. snart kommer brudarna! får hoppas Sanna har med sig kortlek! :) Men jag har fortfarande ett litet prblem, vad ska jag ha på mig? har en tröjja i tummlaren nu, som jag förmodligen ska ha, men kan ju inte bara gå med en tröjja på mig. Haha!  ska gå och lista ut vad jag mer ska ha på mig.. och sedan börja dricka ;D Ska börjas i tid!

Jag har inte ord för dig längre! jag förstår inte ens varför jag sitter och ödslar min tid på att gå och vara sur på dig? du är ingen för mig längre. jag kommer inte låtsas längre.. hejdå!


Kommentarer
Postat av: Missextra

Vill du bli veckans blogg??



Anmäl dig nu på min blogg!!

2009-03-28 @ 23:06:45
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback