2009-03-20 20:24:37 Vardagen Kommentarer:[0]
Har legat och kolla på The City, finns ju tre avsnitt på MTV´s hemsida.. :)
Inte alltid jag har koll på när det går på Tv´n, men dte är ju så bra dom där serierna..

Ska man kolla på ikväll då? verkar inte gå allt för mycket på Tv´n, blir nog tidig kväll..
Fast skulle vilja vara vaken när älsk kommer hem! saknar han redan ;) UNDERBART!

Imorgon är det lördag, och ingenting är planerat.. ?!
eller... Vi ska och sola, kanske simma?
Sen skulle syrran tydligen tävla, så får se om vi kanske tar en
promenad förbi och kollar, vet inte vilken tid bara?
är ju tävlingar hela söndagen också, och då ska jag också dit, med Mickan :)
Så roligt och kolla, dom är ju så duktiga! (Gymnastik)

Jag är så glad att jag tog ur min P-stav, fast jag för de mesta
har sagt dom senaste dagarna att jag ska skaffa nå annat..
Men jag har blivit så glad! allt (nästan allt) känns underbart!!
Så jag vet inte hur vi ska göra med det där "preventivmedel"?!
Jag vill må som jag gör nu.. har ju säkert inte bara med att
göra att jag tagit ur P-staven, men mycket!
Har fått ont i armen också, där den tog ur, plåstrena
är borta och jag kan knappt sträcka på armen..
Och när jag känner vid såret är det en stor "knöl" under skinnet.. ÄCKLIGT!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback