2009-03-11 19:57:28 Vardagen Kommentarer:[0]
Hänt mycket idag..
Äntligen en som ska ta över min lägenhet, somdessutom vill flytta in så fort som möjligt!
så imorgon bär det av till lägenheten och börja packa.. Ska man få kartonger ifrån?
Sedan eftersom jag blir av med lägenheten tidigare en väntat så kan jag börja plugga, så imorgon bär det av till komvux för att skrova in sig där! :) ÄNTLIGEN!
Sedan ringde "dom" och berätta att dom gjort misstag med mina pengar, så dom bad om ursäkt och ska fixa det nu.. äntligen, väntat sedan januari på dom där pengarna!
Han som ska ta över lägenheten ville också ha min boxer! Kanon, slipper jag den betalningen varje månad..
Sen har dom också ringt och jag sk aäntligen få betala av mina skulder :) det känns kanon!

Underbart!




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback