2009-03-08 23:33:49 Nisse Kommentarer:[0]
Vad heter din hund?

Nisse

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
När jag fick honom hette han Nemo, men tyckte inte alls det passa, satt och fundera ganska länge och fastna för Nisse och han passade utmärkt i det :)

När är dina hundar född?
24Januari -08

Vilken ras är dom och vilken färg har den?
Nisse är Chihuahua/Lhasa Apso..Färgen är brun


Vart köpte du hunden och vad kostade den?
Nisse är från Östersund och kosta 7000:-

Varför valde du just den rasen?
När jag bodde hemma hade vi två dvärgschnauzrar och jag tyckte det var jätte skönt med liten hund, kunde ta med oftast överallt och endå en hund som kunda följa med på en lång promenad.
Och till slut dök han upp!

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nej

Är hunden rädd för något?
nya människor.
fast efter en stund älskar han en.

Vill du ha fler hundar av samma ras?
Ja det skulle jag vell kunna, men det blir inte så.
En ras jag jag ska ha igen är dvärgschnauzer!

Kan hunden några konster och lydnad?
Nisse kan, sitt, ligg, tass, gå och kissa (om vi är ute) . stanna sen är det säkert nå mer.. :P


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback