2009-03-30 16:11:55 Vardagen Kommentarer:[0]
Slappdag hela dagen lång idag, skulle behövt gått förbi komvux oxh mormor, men det får bli imorgon, för då ska jag upp någorlunda tid så man inte är döds trött på onsdagen, då jag ska vara i skolan kl 8,30!!

Igår låg vioch myste i sängen länge... tills vi till slut gick upp för att kolla tv och ut med Nisse... efter en stund tog vi oss en promenad och handla lite! eftersom vi lagt fram kyckling så köpte vi lite sallad och ny bakta mackor, och gjorde skit goda kyckling mackor! riktigt gott, blir förmodligen så ikväll också.. så ska försöka ta en bild då, ska ni få se hur gått det ser ut, ni kommer bli hungriga :D

Det är så jobbigt.. den kännslan kommer och går, och ibland är den så stark att jag bara vill ligga och gråta för mig själv! varför kan inte han vilja samma sak just nu?  jag vet, ja jag vet att det är en dålig tid just nu.. men jag vill, jag vill nu. jag känner press, varför? jag vill inte känns press, men det gör jag! och det spelar ingen roll vad någon annnan säger och tycker.. alla tycker olika!
Och det var skönt att höra att du förstod mig.. fast jag trodde du var helt imot det.  det känndes som du satt ett krav på mig, men nu har vi pratat om det, och det känns jätte skönt. att äntligen kunna prata med någon om det.. Jag kan ju inte ens skriva det här. för jag vet vilka som skulel skriva och vad dom skulle skriva, och jag orkar inte med en massa prat om sådant dom inte vet nått om!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback