2009-03-07 13:43:26 Vardagen Kommentarer:[2]
Vart inge party för mig igår, tjejerna drog in till gävle och jag kännde inte alls för nå gävle..
Vill ut i Sandviken.. någon som gå ut i Sandviken idag? :)

Igår fick jag också min bok Sy & sticka till hunden!
Så idag ska jag gå till mormor och se om hon kan sticka en tröjja till Nisse :)

T åkte nyss,han ska som sagt till Metallica,och är borta till imorgon.
 jag själv borde ta och gå hem till lägenheten och maskera kanterna i köket, så jag kan
måla klart där. sen är det lite små saker som ska göras,
men det kan jag fixa på måndag förmiddag.

Kommentarer
Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

Meen Anna sofia vad säger du , klart du skulle följt med ut i gävle - så mycket roligare ju ;D Om jag inte hade vart så tjock och babyn börjat hört där inne i magen hade jag lätt hängt med ut idag ;)



Nämen ska nisse bli tjusig och få sig massa kläder och sånt nu , läckert! :D

2009-03-07 @ 17:04:46
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

jaa iförsej jag känner mer folk i gävle så jag tycker det är roligare ;P Sen när babyn är ute så ska jag visa dig charmen med gävles krogar och jag lovar att du inte kommer bli besviken :D



Ja men precis det skulle vara jätte kul! :) Ja men något kan vi ju hitta på iallafall - jag har mina dagar när jag är lite mer pepp och då kanske vi kan klämma in något kul ? :) Ja men precis och du verkar ju hur mysig som helst så det skulle vara super trevligt :)



Nä men stackarn! ja men då är det bra att han får sig lite kläder ;) Våran hund är det inte ens någon idé att gå ut med, jo för att få uträtta sina behov i princip utanför dörren - sen vill hon in på engång fast hon har en tröja på sig :P trötta hon :P

2009-03-07 @ 17:25:40
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback