2009-03-22 22:18:57 Vardagen Kommentarer:[1]

DU:

1. Hur lång är du? -
169
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Någonting inom ekonomi
3. Vad pluggar du? - Jag gick barn och fritid, nu ska jag börja plugga komvux
4. Har du långt hår? - Axellångt
5. Vilken hårfärg har du? - röd
6. Sko size? - 37/38
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svart



FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? -
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? -
3. Hur många syskon har du? - 5 st
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Hej då?
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Det har jag inge minne av..
6. Hur många ställen har du bott på? - Sandviken och Jessheim (Norge)
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - det är från och till..
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Alla är väl snäll på sina vis.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Oj, det kommer jag inte ihåg.
10. Hur gammal är din mamma? - 39år



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? -
Igår
2. Hos vem sov du över senast? - Jaa, Tobbe? (när jag inte bodde här)
3. Har du kysst nån kompis? - Jadå visst har jag väl det.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja
5. Vem har du varit kompis med längst? - Vet inte.. det skulle vell vara Madde
6. Vem känner dig bäst? - Jag själv.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Det vet jag inte.
8.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om dugjorde? - Kanske inte Hata, men jag skulle att jag inte tyckte om den så mycket, om hon/han fråga.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - nej verkligen inte.



KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? -
Leggings och en vit tshirt!
2. Har du bytt om idag? - nej
3. Favorittröja? - vet inte?
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? - Inga alls ;)
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Ja, till syrrerna :)
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Nångång kanske?
7. Har du handlat kläder genom internet? - ja mycket förut..
8. Har du ljugit om storlek nån gång? - nej. inte vad jag kommer ihåg iallafall..
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - stringkallingar!
10. Vad använder du för skor? - vita sneakers eller klackisar!


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? -
Ja
2. Klä dig annorlunda? - Ja
3. Vara dig själv? - Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja men inget jag gör, om jag inte måste..

5. Pierca dig? - Har jag gjort redan så ja
6. Dig på utmaningar? - Ja men sen om jag utför dom är en annan sak
7. Ha sex på offentlig plats? Ja
8. Vara omogen? - Omogen... ha, de är vi alla ibland ;D


Kommentarer
Postat av: Karro

Härlig blogg :)



Följ min med bloglovin!



Kramkram

2009-03-22 @ 22:24:18
URL: http://storp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback