2009-03-28 12:37:38 Foto Kommentarer:[3]
Stress hela dagen lång igår! hjälp! Börja med att städa, han inte göra allt för mycket innan Tobbe börja jobba och Madde ringde och var nedanför, så vi åkte iväg och köpte hår, sen runt halva sandviken för att hitta min färg! och när jag väl hittar den finns det bara 1 förpackning kvar! men det fanns en annan färg som såg liknande ut.. så fick ta den.. Efter allt körande var det bara att skynda sig hem och färga håret.. vid 17,00 stod jag med färg i håret, kl 18,00 skulle vi var apå klara´s! efter jag sköljt ur färgen var det baar att åka till mickan och fixa med håret, det tog sådan tid så mickan var snäll och fixa håret medans jag var och åt :) TACK TACK! vi vart 5 min föresenade, men det gjorde inte så mycket :) God mat och trevligt sällskap. Efter maten och en massa prat var det bara att ta sig hem till mickan igen, I snön.. Håret vart kanon! Efter det var det bara till att öppna första cidern! En massa Öl spel och prat senare bar det av till Kharma och massa dans och trevliga människor. Dock mötte man på människor som bara tänker på sig själv? om ens det. Det sluta med att jag stod på toan och var så arg att tårarna kom! Jag är fortfarande arg. MAN GÖR INTE SÅ!? det finns inte ord för dig längre.. var glad för dom kompisarna du har kvar, för mig har du inte längre!

Sen var det bara hem och mysa med älsklingen! (:

Massa bilder;




Kommentarer
Postat av: blondstar - snart mamma

jaha okej, tur du flyttade hem igen då kanske! jo jag hade skoj igår :)

2009-03-28 @ 13:42:57
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Ylva

Måste säga att du har himla fin hårfärg :) Skulle också (om jag inte var så feg) vilja vara lite mer rödhårig. :) Jättefint iaf! :)

2009-03-28 @ 14:00:23
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: Ylva

Varesegod :) Förstår att du är nöjd! Jo blond och mörkt är inga problem men just lite rödare färger kan bli så fel om man inte färgar rätt så därför är nog många lite försiktiga med det :)

Ah, tack för tipset.. kanske ska ta och lägga lite energi på att lägga ut här o se om nån vill köpa :) hihi

2009-03-28 @ 17:45:36
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback