2009-03-20 17:42:30 Vardagen Kommentarer:[1]
Kom hem för alldeles nyss.. Har vart ute
och bus amed Nisse, det märks verkligen på
honom att det börjar bli vår.. Han sprang runt som en tok! :)
och jag skjälv blri ju såå glad när han är så (:

Gick jätte bra på mötet, dom vart glada, men lute tråkigt att behöva
säga hejdå en gång till (: dom är så himla go där uppe :)
men det är ju även massa posetiva saker ur det hela.
och dom såg på mig att jag mår bättre! :) Himla skönt!

Vart så glad att jag gick och köpte ett par skor jag kollade på häromdagen..
Mina vita convers skor är inte längre vita och heller inte hela!
så lära köpa nya vita tyg skor.. Bild kommer!
är jätte nöjd iallfall! :) sedan vart det promenad hem med Tobbe (:

Nu ska han strax åka till gävle och dricka lite med grabbarna..
Jag blir nog bara hemma, vilandes framför en film eller två..
om inte Mickan blir piggare kanske jag och Nissetraskar dit och kollar film med henne..
Det märker vi sen..
På tal om piggare.. Jag är fortfarande förkyld! inte kul..

Ge mig 1 April ;D

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Min vovve har också benen fulla med spring nu, det måste vara vårkänslor :)

Vad praktiskt att kunna beställa en väska av sin pappa! :D

2009-03-21 @ 18:17:48
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback