2009-03-15 22:26:11 Vardagen Kommentarer:[0]
LÅNGT INLÄGG



Har inte skrivit så mycket på senaste, som ni säkert märkt.
Men har verkligen haft fullt upp!
Packa ner hela lägenheten. varit på tippen, flyttat, festat, STOR handlat!
så hela jag värker just nu. och det är ju inte riktigt klart.
Eller, han har fått nyklarna till lägenheten,
och vi har flyttat allt. de enda är ju att packa upp det
som ska packas upp här och upp med resten på vinden,
och försöka få det att se bra ut här i den lilla lägenheten
med så mycket saker ;) Men det blir ju så.. till en början :)

Jag tackar så mycket för hjälpen MAMMA!
skulle aldrig funkat utan dig!
Och tack Tobbe :)

På tal om helt slut.. Har ju som sgat tagit mig ut
i dansskorna igen, efter ett väldigt långt "uppehåll"..
så dessa dagar har jag även vart bakis! men klara det
galant endå, det är ju bara att ta sig i kragen!
Träffa på både dom glada och dom icke så glada..
Vad är det med folk i Sandviken igentligen?
Vissa verkar då ha många skruvar lösa..
"vad håller du och dina kompisar på med? fan va ni är patetiska.."
grejen är att jag kan bara skratta åt detta..
samt mina vänner. som inte ens vet vem "hon/han" är..
Det är ni två som är fruktansvärt PATETISKA!
Är det konstigt att man litar på sin flickvänn,
NEJ ABSOLUT INTE, men kom inte och säg att
jag ljuger, BARA FÖR att du tror på din flickvänn!!
För när någon kommer och säger att jag ljuger, (om nått jag inte ljuger om!)
Blir jag GALEN, då är jag inte rolig att ha att göra med!
Det är det värsta av allt bli beskylld för nått man inte gjort!!

Nu lämnar vi det där bakom oss..


Träffa också en av mina trogna läsare, marrbe i helgen :)
Kul att höra att du gillar min blogg ;) HAHA!
"Men du, du har ju inte uppdatera på länge nu"

Tobbe & Marrbe



Nu blir det mat.. updt mer senare om vad som hänt :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback