2009-03-22 13:07:37 Vardagen Kommentarer:[1]
Igår umgicks jag med Madde hela dagen. jätte kul!
Drog oss in till valbo för att leta lite saker, kom hem med lite smått och gott (:
Sedan vart det hem och kolla film, och laga mat. gjorde egen carbonara, Gud så gott det är!

Nu på morgonen har jag suttit och kollat på serien The secret life of a teenager (stava?)
Älskar den serien.. :)
Ska strax göra mig klar, så kommer Mickan och Josse så ska vi till Jernvallen och kolla på gympa tävlingar..
Syrran skulle vara med hon också, men har för mig att hennes tävling är nu på dan?
hoppas man får se lite av henne iallafall :)
Sen blir det förmodligen hem till Tobbe´s föräldrar, hans mamma fyller :)

Blir mer blogg sen.. :)


Grattis till förlovningen Desirée och Andreas


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint du har fått de med bloggen:D

2009-03-22 @ 20:25:47
URL: http://nogg.se/madeleneeriksson

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback