2009-03-11 00:19:53 Vardagen Kommentarer:[7]
Kul att folk kommenterar :) Blir så glad!
På tal om preventivmedel, någon som har testat p-spruta?
Har en kompis som har det, men inte pratat så mycket om det, men det håller ju 3 månader.
För som Dessi sa, man glömmer ju bort att ta dom små pillrena! :)

Tobias står i duschen sedan ska vi lägga oss och kolla film, tidig kväll idag.
Dock gick han in på toaletten och skulle duscha för snart 1h sedan.. Håller karln på med?
Fan värre en tjejer! Pinsamt.

Ska snart börja med Dagens fråga igen, håller fortfarande på med min blogg..
har haft olika designer i flera dagar nu, kan inte riktigt bestämma mig, och sen vill det inte riktigt funka som jag vill :)
Men snart är jag nog klar.. Jag hoppas denna får leva en vecka iallfall :D

Kommer inte heller kunna somna så bra inatt.. Armen dom har "grävt" i, den sover jag ju på, och nu har bedövningen börja släppt och jag har ont, enligt hon som tog ut den kommer jag bli helt blå.. ROLIGT!
folk komemr ju tro att någon slagit mig.. ;D


Nu säger jag Godnatt för mig! :)
Sov sött sötnosar!

Kommentarer
Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

Jaa nu är det bäst att tobbe passar sig så inte folk får för sig att han är en kvinnomisshandlare när du är alldels smurfblå ;P Killar och duschar , du om jag ska vara ärligt så tror jag att de är mycket mer fåfängda om att få bort varenda litet smutskorn på kroppen änn vad vi tjejer är. Andreas har använt upp typ två tvålar nu och köpte ytterligare två nya idag "för att det är ju bra att ha hemma" sa han , medans jag har haft en och samma ett bra tag iallafall, OKEJ nu lät jag riktigt sunkig och svettig HAHA men va tusan ! :D



Jaa men precis , jag tror även att kroppen måste vila från (får man säga den där skiten?) ett tag ibland. Proppa i sig massa piller, stavar, spiraler, ha plåster & ta sprutor titt som tätt kan ju inte vara allt för bra. Duu det där med tiden har jag då aldrig brytt mig om , varit glad om jag kommit ihåg att ta tabletten minst varannan dag iallafall (du får tycka att jag är seg i kolan som glömmer det om du vill) för det tycker jag men det känns som att det finns viktigare saker här i världen att göra änn att ta ett litet plutt piller varje dag:P Synd att inte killarna kan ta en spruta istället! Så jag önskar dig all lycka nu ute i preventivmeldels djungeln och hoppas du hittar det som passar dig bäst - eftersom det är ju bara du som vet vad just du mår bäst av :)



Oj vilket långt och knasigt inlägg det här blev då, jag tror jag är lite väl trött kanske ? ;) haha.

2009-03-11 @ 00:40:38
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: blondstar

jag hade p-spruta förut :) de funkade kanon i början.. för jag glömde oxå piller, o då tog jag de var tredje månad istället. men efter ca ett år fick jag små blödningar (man blir ju utan mens man kan få liten blödning när de är dags för ny spruta) fast jag inte skulle ta en ny spruta än å då slutade jag. men de är olika på olika personer :) jag gillade de i alla fall under tiden de var bra :)

2009-03-11 @ 09:22:45
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gick upp jätte mycket i vikt, och vet många som gjort det. men de kanske funkar på dig :)

2009-03-11 @ 11:15:18
Postat av: Anonym

jag slutade för 2 år sedan och min mens är fortfrande inte regelbunden, tror jag haft den 5 ggr sen dess.

2009-03-11 @ 11:16:41
Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

Förlåt att jag bara loggades ut från msn, men datorn bara dog! hah tror fläktarna är dåliga så att den blir för överhettad :P Jaa men vad bra ! Ne men precis och det är ju mycket bättre änn att sola solarium :) Ska vi kolla om de har någon tid typ nästa vecka eller så?:P

2009-03-11 @ 14:48:58
URL: http://desireej.blogg.se/
Postat av: Carrol

Tjena :) Jag har haft p-spruta i tre eller fyra år. Och jag tycker det har funkat jätte bra. Hade ingen mens under hela tiden, men gick dock upp lite i vikt. Du tar den ju var tredje månad och det går fort och är så gott som smärtfritt. Och det är billigt med ;P Jag rekomenderar det eller p-stav, för då slipper man komma ihåg massa saker ;P

2009-03-11 @ 22:00:09
URL: http://carrol87.blogg.se/
Postat av: blondstar

det funkade jättebra, tills efter ett år, då fick jag lite småblödningar.. men jag tålde den nnog inte.. du får en spruta var tredje månad och du drar bara upp tröjan lite så tar dom den vis byxkanten i ryggen fast ut på sidorna. inget som känns :)

2009-03-12 @ 13:59:00
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback