2009-03-06 02:01:02 Vardagen Kommentarer:[3]

Nu ska jag lägga mig och försöka sova,
ska upp någorlunda tid imorgon iallafall,
ska faktiskt på Jobb intervjuv imorgon! :)
Kanske inet det roligaste elelr bästa jobbet,
men va fan ett extra jobb att ha medans man pluggar, PERFEKT!
Har ju länge velat plugga men inte kunnat pga vissa skäl, men
nu kan jag äntligen ta tag i det! :)
Om jag så att säga får jobbet, men ska jag vara helt ärligt tror jag
att det ska gå jätte bra. Det är nått jag har gjort förut och kan.
Så jag ska som sagt upp någorlunda tid imorgon så jag hinner skaka av mig
det nervös! Hatar igentligen att gå på intervjuv, blir så fruktansvärt nervös.
Går hur bra som hällst att snacka i telefonen med dom när dom ringer..
Men när man sitte rdär och väntar på alla möjliga frågor så svettas man bara..
Tänk när man kommer du, ska ta i hand och man är helt svettig! usch bara tanke på det!


Ikväll har jag iallfall vart till Mc donalds och käka med
Mickan, sedan hadla vi lite på maxi, och mitt krot vägra funka :/
Men had epengar löst så jag iallafall kunde köpa hårfärg och Ben & Jerry´s :)
Så när jag kom hem satt jag i hårfärgen direkt.. Och det vart INTE som jag hade tänkt mig.
Vart väldigt mörkt. Alltdå det funkar, absolut. men det är lite tråkigt när det inet bllir som man tänkt sig.

Nej dags för sängen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja tänkt vad man kan känna igen sig i andra.

Hoppas du får en bra Fredag. Tack för dina ord.

Kram Emma

2009-03-06 @ 09:56:58
URL: http://imgonnamoveon.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till med jobbet:)

2009-03-06 @ 10:19:57
Postat av: amanda

fin blogg :)



ska vi prenumerera på varandras bloggar med bloglovin? :)

2009-03-11 @ 21:37:30
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback