2009-03-25 09:53:53 Vardagen Kommentarer:[0]
Har varit vaken en 30min redan.. och jag vakna av mig själv.. skönt att man verkligen vänt på dyngnet någorlunda iallfall!
Och vad fint väder man vakna till, var ut med nisse, och kännde att solen tillochmed värmde, har sådan lust att sätta mig på balkongen, men det är nog kanske lite för kallt för det en.. Nu ska jag bara  väntar på att älsk ska vakna, så kanske han kan följa med på en promenad ner på stan, hittade en sak där jag ville ha igår, så sk ain och köpa den. kosta bara 20:- och det är ju ingenting.. Ni får se sen vad det är :) Emma vill att jag ska med ut ikväll också.. Men jag vet inte? skulle vara kul, men har knappt nå pengar, vill ju spara så mycket som möjligt till fredag, får då blir det fullfart :) KLASSFEST.  Vi ska först och äta på klaras krog, sedan hem till Elin och forsätta drickandet och sedan blir det utgång :) Kommer bli kul!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback