2009-03-04 13:35:04 Vardagen Kommentarer:[0]
Eller ja, god eftermiddag kanske man säger nu? :)
Vakna för 2 timmar sedan, så  bättre en tidigare..
T ligger fortfarande och sover, funderar på att väcka
han snart, lär ner på stan och göra lite äreenden,
och tänkte släpa med han ;)

Vi lär hadla lite också, blir nog våffler m. sylt, glass och grädde till mat idag :)
Skulle behöva traska hem och måla någon dag.
tar mig aldrig i kragen för det :/

Nu vill jag bara att dom ska höra av sig ang jobbet.. vill börja jobba
så vi kan säga upp denna lägenhet och börja kika på en ny.
Vet inte hur vi ska göra, hyra eller köpa?
Tobbe har alltid velat köpt lägenhet..
Och han vill bo nära stan, och om man köper
lägenhet vill man ju kunna bo där nått år..
Och då säger jag att då lär vi köpa en större lägenhet för
inom nått år vill jag ha en liten baby..
och då blri det dyrt att köpa lägenhet nära stan, då kan man ju lika gärna hyra?

Jadu, många funderingar framochtillbaka nu.
Samma med Sandviken eller Uppsala?
Det är ju också beroende på med jobb, om jag får jobb i uppsala flyttar vi dit.
Ochjag vill dit, men jag känner ju ingen där. Då är det ju roligare att bo kvar här där man känner folk.

nej nu ska jag sluta spotta ut mina funderingar på er.. men svara gärna vad ni tycker?
Bo kvar där ni bor, eller flytta och "starta om"?
Hyresrätt eller bostadsrätt?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback