2009-03-29 14:04:27 Vardagen Kommentarer:[0]

Vart vaken ett tag redan, men har suttit och läst massa bloggar tar ju nån timme ;D haha! Någorlunda pigg idag, tog det lugnt med alkoholen igår, dock fick jag gå lite tidigare från krogen, för jag fick blåsor under mina fötter, så kunde knappt gå!! känndes som jag gick på glas.. På tal om glas, varför måste folk ha ner glas på golvena, så det blir fullt med glas bitar på golvet? såå sjukt irriterande när man kliver på dom.. lätt att få in vid tårna om man har öpppen tå i fram.. Vart int så där jätte mycket bilder från igår, men jag ska lägg ain senare så får se om det fanns några man kan lägg aut här för er!


Jga längtar verkligen till onsdag nu, vill börja plugga! konnstigt det känns endå att säga så. haha! tidigare när man gick gymnasiet ville man bara därifrån.. Fast ja, om jag haft ett jobb nu, så hade jag nog stannat kvar där ;D Måste bara ner på komvux imorgon, för enligt csn, pluggar jag deltid innan sommaren? fast komvux sa nått om att jag ska plugga heltid, så går dtet på 20veckor.. jaja :S fattar inet så mycket av det där.. dom båda säger ju imot varandra.. :S Men iallafall, så kanske man kan börja få pengar på rätt datum nu? hoppas!


Nu ska jag ta och hoppa på tobbe, ska tvinga han att göra nå mat, för jag håller på hungrar ihjäl ;D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback