2009-03-12 18:26:14 Vardagen Kommentarer:[0]
Idag har det vart fullt upp för mig, igen!
Och det känns bra!
Tog en promenad till mormor och umgicks lite..
Sedan börja jag röjja hemma, i min lägenhet.
Badrummet och köket, är helt klart! och det är dom
jobbigaste delarna i en lägenhet, tycker jag själv!
Samma båda garderoberna är tomma.
Nu är det alla dom små sakerna..
Sängarna, spegel och massa el prylar
som ska till tippen bara!  Skulle få hjälp av emma
imorgon och köra lite kartonger, ska även svänga
förbi komvux och skriva in mig.
Äntligen händer det saker..
Förhoppningsvis, är jag ur lägenheten på söndag!
Jag hoppas verkligen!


Vi hade fika med oss :) Ett ägg, med extra gul gula :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback