2009-03-27 12:16:51 Vardagen Kommentarer:[2]
Japp, idag är det fullt upp som gäller. Och vilket underbart väder det är idag, jag som knappt kommer vara ute.. Men men.. kanske bådar gott för ikväll :) Hoppas Hoppas

- Städa hemma
- Upp på vinden och lämna saker, leta efter en sladd, hämta täcke till madde.
- Ta ut pengar,
- Köpa hårfärg
- Köpa löshår, fixa med löshåret.
- Fixa sig inför ikväll. Vad ska jag ha för kläder? och skor?
- Klassträff - ut och äta, sen hem till elin och dricka och sedan krogen!


FULLT UPP!
Så som det ser ut nu blir det nog inte så mycket fler inlägg för mig idag, hoppas ni har överseende med det :) kom på att jag skulle behöva sola också? kanske ta en liten promenad till badhuset? får s eom jag har tid och orkar.. Tror inte det.. :/ Får göra det imorgon istället :) för då har jag ingenting inplanerat, vad jag vet om? blir nog bara mys här hemma, med en film eller två!  Vad händer i helgen för er? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur i helvete har du råd att köpa löshår och tex gå på krogen när du inte ens har mina pengar?

jag blir så jävla förbannad. och när du vägrar svara när jag skriver och ringer?

jag ska ha mina pengar omgående, annars plockar jag dej på krogen!!!

2009-03-27 @ 17:35:59
Postat av: sofia

neej varför ska du köpa hårfärg? vad ska du färga håret för färg? du är ju såå fin nu

2009-03-27 @ 23:43:41
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback