2009-06-07 19:17:11 Vardagen Kommentarer:[0]
Har inte skrivit så mycket på senaste tiden, blivit mer bilder. Men det gör vell inte så mycket?
Om ni vill se vad jag gör om dagarna hittar ni mig här, där skriver jag minst en gång om dagen om vad jag gör..

Men ska försöka ta tag i skrivandet här också.. Annars kanske det blir lite väl tråkigt för er!
Igår åkte jag och Madde till Kharma där vi mötte upp kompisgänget och titta på
Sverige - Danmark, slutade 0-1! Lite avis på att älsk var där och fick se live, inte alls
lika avis på att sedan gå och vara arg för att dom förlora för att man åkt dit och kollat :P
Älsk sitter nu på bussen hem.. Hoppas han kommer snart. Vi har lite att prata om :)
Bra saker, hoppas han får veta snart.. så vi kan börja planera annat.. Skulle vara skönt
om man kunde få flytta snart.. En etta är inget man vill bo två stycken i allt för länge.
Men jag tycker att vi klarat det väldigt bra en så länge! :) Men visst, vi har båda dåliga
dagar, då man hade velat haft ett sovrum och gå in i och lugnat ner sig i :) Men som det
verkar kanske jag har nått på G, Vänatr på att Linda ska skicka lite bilder så jag får se
lite hur det ser ut :)är bra nyfiken på lägenheten iallfall, verkar kanon fin. Och bra hyra! :)

Nej nu ska jag lägga mig och vila en timme, så kanske älsk väcker mig när han kommer hem :)


Kommer de upp några minnen, Emma? :)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback