2009-06-29 00:34:44 Vardagen Kommentarer:[0]
Om någon försökt fått tag på mig, eller undrat vart jag tagit vägen, så har jag under denna helg vart i edsken (hofors) på campingen.. Momor hade hyrt stuga, och mamma bestämde sig för att åka dit och tälta, och jag hängde på,
Helt underbar helg..  22grader i vattnet och ja. minst 35grader i skuggen. utomlands känndes det nästan som.. och dte ser också ut som jag vart utomlands. älskar min bränna ;) visst kan den bättras på, och det ska den. ska dit igen på onsdag - lördag (kanske söndag) då följer tobbe och nisse med också..

Tycker så synd om nisse i detta väder.. gick en promenad på 10 minuter och han hyperventilera nästan när vi kom in.. helt slut var han.. inte alls kul för han i detta väder.. därför blir det bra om vi kommer ut till edsken igen.. då får han ligga i skuggan och bada i vattnet :) då kommer han trivas... kommer vell komma in bilder sen helgen någon dag då det blir dåligt väder, mammas kamera. och då lär vi vell vänta ett tag.. för somd et ser ut blir dte kanon väder en vecka till :) Hoppas! nej nu ska jag kika en film, och klia mig på benen som är fulla med myggbett, det är de enda negativa just nu :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback