2009-06-16 15:20:14 Vardagen Kommentarer:[1]
Jo, igår natt låg jag i sägen och kika på PS. I Love You innan jag skulle sova, och det var nog det sämsta jag kunde göra! Om jag är kännslig nu eller vad vet jag inte men jag stor grina mig igenom hela filmen.. Och fick mycket tankar i huvudet..
Jag har inte vart med om att någon i min närhett har dött.. och det är nått jag är väldigt tacksam för. Men någon gång lär vell vara den första? och hur jag kommer reagera då vill jag inte ens veta.. om jag blir sådär rörd av en film, hur ska det då gå i verkliga livet? jag lider verkligen med dom som förlotar någon i sitt liv.
Som min bästa vän som har förlorat sin mamma.. Vad gör man utan en mamma? tanken gör mig väldigt väldigt ledsen.. mycket tankar runt detta.. men nu ska jag sluta skriva om det..

Svar till mamma, Vi kommer gärna på midsommar, tar med dricka, men är det nått annat vi ska ta med oss? Kanske sådana där "kex" som ni tyckte var goda? :)
Och ja du får mer en gärna komma och hälsa på då tobbe är borta :) Får komma ner på lite semester :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag fick också sån där superångest när jag läste boken, som är SÅ MYCKET bättre än filmen.

Verkligen.. när du bli sugen att läsa en bok så måste du läsa den!

2009-06-16 @ 21:16:15
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback